Slabire cu Herbalife - Produse Herbalife pentru slabire, nutritie, ingrasare si energizare

Programe de slabire - Programe Herbalife pentru slabire, nutritie, ingrasare si energizare

Sfaturi pentru slabire naturala - Despre cum sa slabesti usor si natural

Principiile Herbalife - Experienta noastra in cure de slabire

Revista de nutritie - Sfaturi si sfaturi pentru slabire si diete de nutritie

slabire nutritie
ingrasare

CONSULTANTA & COMENZI

Consultanta gratuita on-line pentru alegerea unui program Herbalife personalizat adaptat particularitatilor dumneavoastra

CATALOG DE
PRODUSE SI PRETURI

Catalog de produse si preturi

Informatii detaliate despre produse, preturi, prospecte, recomandari, noutati

COMPANIA HERBALIFE

25 de ani de succces in domeniul nutritiei !

Situl oficial al
Companiei Herbalife

Home  | Cumpara  | Harta sit  | Contact

 
Slabire prin regimul disociat
Principii de baza
Tipareste articolul   |  Citeste alte articole 

 

Regimul disociat de slabire este destul de controversat, fiind laudat dar si criticat de catre specialistii in nutritie. Ca intotdeauna adevarul este undeva la mijloc. Au aparut multe carti cu diverse variante ale acestui regim care contin explicatii detaliate, combinatii de alimente si retete.


In acest articol mi-am propus sa-ti ofer cateva sfaturi simple si reguli de baza ale acestei diete de slabire. Parerea mea este sa eviti regimul disociat pe zile deoarece poate avea efecte negative asupra sanatatii.

Dieta disociata pe zile, presupune consumarea pe o perioada de 1-3 zile a unei singure grupe de alimente si apoi reluarea ciclului. Aceasta alimentatie nu asigura necesarul zilnic de nutrienti de care are nevoie organismul nostru. Disocierea pe zile poate fi adoptata pe termen scurt, maxim doua saptamani numai de catre persoanele sanatoase care nu au probleme digestive(gastrita, colita, ulcer, constipatie etc.) sau carente de vitamine si minerale. Din acest motiv este bine sa soliciti parerea unui medic specialist inainte de a urma o cura de slabire de acest tip.

Consider ca este benefica disocierea alimentelor pe mese. In ultimii ani am adoptat cateva reguli ale regimului disociat si ma simt mult mai bine decat pe vremea cand consumam alimentele in tot felul de combinatii mai mult sau mai putin compatibile.
Dieta de slabire disociata pe mese mi se pare acceptabila si asigura principiile nutritive de baza de care are nevoie zilnic organismul nostru. In continuare ma voi referi numai la aceasta varianta a regimului disociat.
Un regim disociat pe mese presupune separarea proteinelor de glucide. Cu alte cuvinte nu vei consuma carne in combinatie cu cartofi, paste sau paine si vei renunta la desert(fructe) Desertul poate fi consumat peste 3 ore, ca o gustare intre mese.
Disocierea alimentelor asigura sistemului digestiv echilibrul intre substantele acide si cele alcaline(bazice) si astfel se evita cresterea aciditatii. Este bine sa stii ca scaderea substantelor alcaline(bazice) si cresterea aciditatii duce la acumularea toxinelor si a depozitelor de grasimi in corpul tau.

Din acest punct de vedere alimentele se clasifica in 3 grupe:

  • Fructele si legumele: ajuta la formarea substantelor alcaline(bazice)
  • Proteinele (carnea, pestele, ouale, branza etc.) produc substante acide
  • Glucidele (cereale, paine, produse pe baza de faina, dulciuri) produc substante acide

 

CLASIFICAREA ALIMENTELOR
in functie de criteriul disocierii

GRUPA 1
Proteine
Carne
Branza
Oua
Peste
Soia
Iaurt
Lapte
GRUPA 2
Alimente neutre
Legume
Verdeturi
Fructe
Seminte
Nuci
Condimente
Ulei de masline
GRUPA 3
Glucide
Paine
Prajituri
Biscuiti
Paste
Cartofi
Orez
Zahar, Miere


Reguli de baza pentru disocierea alimentelor (pe mese)

Poti combina orice aliment din GRUPA 1 cu cele din GRUPA 2
Poti combina alimentele din GRUPA 3 cu cele din GRUPA 2
NU combina niciodata GRUPA 1 cu GRUPA 3 !
Glucidele NU se consuma impreuna cu proteinele si fructele acide
Legumele si fructele trebuie sa stea la baza unei diete sanatoase de slabire
Proteinele, glucidele si grasimile trebuie consumate in cantitati reduse
Consuma numai cereale integrale si glucide neprocesate(naturale)
Elimina din dieta alimentele rafinate(zahar rafinat, ulei rafinat)
Intre mesele cu proteine si cele cu glucide este necesar un interval de 3-4 ore
Laptele nu trebuie combinat cu nici un aliment

 


Articol scris de Adriana Beldie si publicat pe www.121.ro in cadrul rubricii "Dieta si Nutritie"



Expertii Herbalife

Medici renumiti din intreaga lume reuniti in munca de cercetare stiintifica pentru o viata mai sanatoasa, longevitate si combaterea obezitatii

Louis Ignaro - premiul Nobel
Louis Ignaro, Laureat la Premiului Nobel face parte din echipa de cercetatori care creaza produse noi, unice in lume

Nutritia Celulara
Esenta sanatatii si tineretii

Nutritie celulara

Hrana vie va poate prelungi viata !

Hrana vie 

Detoxifierea o necesitate!!!

Detoxifierea - o necesitate

Alimentatia naturala si longevitatea

Alimentatie naturala

 


2003 - 2013 © Adriana Beldie.
Toate drepturile rezervate.

Informatiile prezentate in acest site se refera la stil de viata si alimentatie sanatoasa, nu reprezinta tratamente medicale si nu pot inlocui sfatul medicului. Produsele Herbalife nu sunt medicamente si nu au rolul de a vindeca boli si afectiuni cronice. Sunt alimente dietetice si suplimenti nutritivi din plante pentru o nutritie echilibrata. Nu contin conservanti si ingrediente animale, sunt fabricate din ingrediente pure conform standardelor de calitate si control si nu contin componente daunatoare sanatatii. Pentru probleme grave de sanatate adresati-va medicului. Produsele Herbalife sunt disponibile numai prin distribuitori independenti autorizati.

 

Conditii de livrare a produselor | Comanda produse Herbalife

Creat de DreamStyler - Servicii Web pentru micii intreprinzatori