Slabire cu Herbalife - Produse Herbalife pentru slabire, nutritie, ingrasare si energizare

Programe de slabire - Programe Herbalife pentru slabire, nutritie, ingrasare si energizare

Sfaturi pentru slabire naturala - Despre cum sa slabesti usor si natural

Principiile Herbalife - Experienta noastra in cure de slabire

Revista de nutritie - Sfaturi si sfaturi pentru slabire si diete de nutritie

slabire nutritie
ingrasare

CONSULTANTA & COMENZI

Consultanta gratuita on-line pentru alegerea unui program Herbalife personalizat adaptat particularitatilor dumneavoastra

CATALOG DE
PRODUSE SI PRETURI

Catalog de produse si preturi

Informatii detaliate despre produse, preturi, prospecte, recomandari, noutati

COMPANIA HERBALIFE

25 de ani de succces in domeniul nutritiei !

Situl oficial al
Companiei Herbalife

Home  | Cumpara  | Harta sit  | Contact

 
Retete delicioase care nu ingrasa
Tipareste articolul   |  Citeste alte articole 

 

Am incercat in ultimii ani sa fac anumite schimbari in stilul meu de alimentatie care sa ma ajute sa ma hranesc natural, sanatos si sa-mi controlez greutatea. Am descoperit retete delicioase, savuroase, nutritive dar care nu ingrasa.

Iti ofer citeva din retele mele preferate si citeva trucuri care te vor ajuta sa maninci rafinat si sa asiguri corpului tau sanatate, energie si suplete.

Retete care nu te ingrasa


Tu trebuie sa te bucuri de
placerea de a minca!
Mincarea ta nu trebuie sa fie
fada si neapetisanta!
Invata arta de a minca
sanatos si gustos !

 

Secrete si sugestii

  • Incearca sa consumi cit mai multe alimente crude, proaspete, fara aditivi chimici. Renunta la mincarurile fierte mult timp, tinute multe ore la cuptor deoarece se distrug substantele nutritive. Prepara retete care sa contina cit mai multe alimente in stare cruda pentru a beneficia la maxim de principiile nutritive de care organismul tau are nevoie pentru sanatate si vitalitate.
  • Savoarea si gustul rafinat al mincarurilor se obtine cu ajutorul mirodeniilor : cimbru, busuioc, oregano, enibahar, maghiran, coreandru, ghimbir, curry, cilly, rosmarin, salvie, boia, cardamon, piper negru, piper rosu, piper verde, chimen.
  • Sosul de soia este un ingredient foarte sanatos si gustos mai ales la fripturi si mincarurile pe baza de legume. Daca folosesti sos de soia nu mai este nevoie sa pui sare.
  • Uleiul de masline virgin este foarte benefic pentru sanatate mai ales in perioada unei diete drastice. Se consuma in cantitati mici si este recomandabil in locul uleiurile rafinate(se poate folosi si uleiul de floarea soarelui presat la rece care se gaseste la magazinele cu produse naturiste).
  • Uleiul sau vinul se pot adauga la mincare dar in cantitati mici (1-2 linguri)
  • Alimentele se prepara pe tigaia de teflon sau gratar fara grasime(sau folosind doar citeva picaturi de ulei ).
  • Supele si ciorbitele sunt mai sanatoase preparate cu legume si verdeturi, fara carne(verdeturile nu se fierb se aduga la sfirsit cind ciorbita este gata)
  • Renunta sau consuma cit mai rar: carne de porc, cirnati, crenvursti, mezeluri chiftele, snitele, cartofi prajiti.
  • Maninca inainte de masa un fruct sau o salata de cruditati . Vei asigura “patul de fibre” atit de necesar pentru digestie si eliminarea toxinelor.
  • Consuma fructe si dulciuri numai intre mese(nu ca desert) la interval de cel putin 2 ore de la ultima masa.


Retete delicioase, sanatoase si rapide

1. Gustare pe baza de brinzeturi
Timp de preparare: 10minute
Ingrediente: 200 gr. brinza dulce, 200 gr. brinza telemea de vaca, un pahar mic de iaurt sau sana, 1 lingura smintina dietetica, chimen, piper rosu sau alb, citeva masline nesarate taiate cubulete, ceapa uscata sau verde taiata marunt.
Mod de preparare: Se amesteca aceste ingrediente si se prepara o pasta foarte apetisanta. Optional poti sa adaugi ardei rosu taiat marunt si una sau mai multe din mirodeniile tale preferate: cimbru, rosmarin, oregano, menta, cilly.
Se serveste pe felii de piine de secara, graham sau piine prajita.

2. Sandwich cu rosii si busuioc
Timp de preparare: 5 minute
1-2 rosii decojite taiate cubulete mici se amesteca cu putin busuioc si usturoi pisat(sau ceapa taiata marunt).
Se serveste pe felii de piine prajita.

3. Friptura delicioasa din piept de pui
Timp de preparare: 15-20 minute
Ingrediente: piept de pui, mirodenii, sos de soia, ulei de masline, vin, usturoi.
Mod de preparare: Se bate pieptul de pui si se tine la macerat(bait) 1-3 ore intr-o marinata preparata astfel: 2 linguri vin, 1 lingurita sos de soia, usturoi pisat, 1 lingura ulei de masline, piper, cimbru, oregano, enibahar sau alte mirodenii care iti plac. Se prepara la gratar sau pe tigaia de teflon timp de citeva minute. Se topeste in gura, este o friptura delicioasa si foarte dietetica.
Se serveste cu garnituri pe baza de legume , ciuperci, salata.
Poti sa prepari in acelasi fel si pulpe de pui, muschi de vaca sau fileuri de peste.

4. Salata naturista gustoasa si consistenta.
Timp de preparare: 20 minute
Aceasta salata poate reprezenta o garnitura ideala pentru o friptura sau chiar un fel de mincare daca esti in timpul dietei de slabire.
Ingrediente : O jumatate de varza mica(sau 1 salata verde), 1 sfecla mica, 1 ceapa(sau 3 -4 fire ceapa verde) 1 morcov, 1 telina mica, 1 gulie mica, 1 mar, citeva masline nesarate, citeva ridichi, 2-3 nuci taiate bucatele, citeva stafide, boabe de porumb, cimbru, chimen, sare, piper, oregano, rosmarin, menta.
Mod de preparare: Legumele se rad pe razatoarea mare sau se taie marunt. Se stropeste salata cu 1 lingurita ulei de masline virgin si zeama de la o jumatate de lamiie(sau putin otet) numai inainte de servire.
Salatele sunt mai gustoase daca se servesc cu sosuri pentru salata : sos de iaurt cu menta, sos de iaurt cu usturoi, sos picant de rosii cu masline sau “maioneza dietetica”. Poti sa inventezi si tu diverse sosuri dar avind grija sa folosesti numai ingrediente hipocalorice si cit mai naturale.

  • Maioneza dietetica: Un galbenus crud, 1 lingurita de mustar, 2 linguri ulei de masline virgin, zeama de la o jumatate de lamiie, 250 ml. sana sau iaurt, 1 lingura smintina dietetica, putina apa minerala.
    Se prepara ca o maioneza obisnuita. Este foarte gustoasa si vei reduce cantitatatea de ulei cu aprox. 80 %.
  • Sos de iaurt cu menta: Un pahar de sana sau iaurt se amesteca cu citeva frunze de menta taiate marunt, zeama de lamiie, sare, piper. Optional poti adauga si alte mirodenii care iti plac. Pentru cei care nu sunt in timpul dietei de slabire se adauga 1-2 lingurite smintina.
  • Sos de iaurt cu usturoi: Un pahar de sana sau iaurt se amesteca cu mujdei de usturoi, sare, piper, putina lamiie, patrunjel verde.
  • Sos picant de rosii cu masline: Se prepara cu suc de rosii amestecat cu masline taiate marunt, cimbru, oregano, cilly, piper negru sau rosu.

5. Reteta speciala pentru sarmale
Timp de preparare: 40 minute
Ingrediente : carne cit mai slaba de vita sau pui, orez, ciuperci, mirodenii, 1 ou, 1 morcov, 1 ardei, boabe piper, foi de dafin, varza murata desarata sau frunze de stevie.
Mod de preparare: Pentru savoare si fragezime se adauga in carnea tocata pentru sarmale : 1 lingura smintina dietetica, 1 ou, 1 morcov ras , 1ardei taiat marunt, citeva ciuperci taiate marunt, 3 linguri orez , cimbru, busuioc, piper. Se presara printre sarmale, cimbru, foi de dafin, boabe de piper, boia dulce, 1 lingura ulei. Cind sarmalele sunt aproape fierte se adauga un paharel de vin si putin suc de rosii. Incearca aceasta reteta si vei fi entuziasmata. Primavara sunt de preferat sarmalele in frunze de stevie oparite in prealabil cu bors.

6. Legume mexicane
Timp de preparare: 20 minute
Aceasta reteta se bazeaza pe efectul mirodeniilor picante.
Ingrediente : mazare fina, 1 morcov, 1 ardei rosu, 1 ceapa, boabe de porumb, 1 rosie decojita , citeva ciuperci taiate felii.
Mod de preparare: Legumele se taie cubulete si se inabuse timp de citeva minute pe tigaia de teflon cu citeva picaturi ulei de masline. Cind sunt aproape gata se adauga putin sos de soia. Mirodeniile care dau un gust deosebit legumelor mexicane sunt: busuioc, oregano, cimbru, curry, cilly, coreandru, ghimbir, piper rosu sau negru.

7. Ciuperci umplute
Timp de preparare: 30 minute
Ingrediente: ciuperci champinion de marime medie, 1 piept de pui, 1 morcov mic, 1 ardei, 1 ceapa mica, 1 rosie mica.
Mod de preparare: Se spala ciupercile si se taie coditele. Se prepara un amestec din urmatoarele ingrediente: coditele de la ciuperci taiate marunt, ceapa taiata marunt, putin morcov ras, ardei taiat marunt, piept de pui taiat bucatele mici, o rosie decojita taiata cubulete mici si mirodenii(cimbru, piper, oregano). Se inabuse 2-3 minute aceste ingrediente pe tigaia de teflon.
Ciupercile se umplu cu acest amestec si se introduc in cuptor maxim 10 minute. Daca nu esti in timpul unei diete de slabire poti sa presari pe ciuperci cascaval ras.
Se servesc calde. Este o mincare fantastica ! Satioasa, nutritiva si cu adevarat delicioasa.

8. Salata de andive cu sos de iaurt
Timp de preparare: 10 minute
Andivele sunt delicioase ca aperitiv dar pot reprezenta o garnitura grozava pentru orice friptura.
Andivele se spala, se taie bucati potrivite si se amesteca cu un sos de iaurt care se prepara astfel: un pahar de sana sau iaurt se amesteca cu 1 lingurita ulei de masline virgin, o lingurita mustar, zeama de la o jumatate de lamiie, sare, putin piper. Sosul de iaurt se adauga numai in momentul servirii. Andivele se pot prepara si cu maioneza dietetica sau alte sosuri pentru salate. Incearca diverse combinatii si alege reteta care iti place cel mai mult.

9. Mincare in stil oriental cu piept de pui si mango (ananas)
Timp de preparare: 30 minute
Ingrediente: 1 piept de pui, 1 mango sau citeva bucatele de ananas, 6-7 ciuperci, 1 morcov mic, 1 ardei rosu, 1 ceapa, 1 lingura sos de soia, usturoi, mirodenii, 1 lingurita ulei de masline virgin, 1 lingura vin alb.
Mod de preparare: Se taie pieptul de pui cubulete si se pune la macerat pentru 1-2 ore intr-o marinata preparata cu putin vin, sos de soia, usturoi, foi de dafin, cimbru, boabe de piper.
Se inabusa toate ingredientele citeva minute pe tigaia de teflon adaugindu-le pe rind in urmatoarea ordine: ceapa taiata solzi, morcovul ras, pieptul de pui, ardeiul taiat fisii lungi, ciupercile taiate felii, cubuletele de mango(ananas) cu citeva picaturi de ulei de masline virgin.
Se condimenteaza cu mirodenii: busuioc, ghimbir, oregano, piper negru sau rosu. Cind sunt aproape gata se adauga putin sos de soia si 1 lingura vin alb. Daca iti plac mincarurile mai picante adauga: cilly, boia iute, piper verde.

 

Nici una din retete nu contine cartofi, paste fainoase sau grasimi animale saturate.
Daca vei incerca aceste retete te vei bucura de placerea de a minca, vei beneficia de o alimentatie sanatoasa, nutritiva si mai ales vei fii sigura ca nu te ingrasi.

Pofta buna !

Articol scris de Adriana Beldie si publicat pe www.121.ro in cadrul rubricii "Dieta si Nutritie"



Expertii Herbalife

Medici renumiti din intreaga lume reuniti in munca de cercetare stiintifica pentru o viata mai sanatoasa, longevitate si combaterea obezitatii

Louis Ignaro - premiul Nobel
Louis Ignaro, Laureat la Premiului Nobel face parte din echipa de cercetatori care creaza produse noi, unice in lume

Nutritia Celulara
Esenta sanatatii si tineretii

Nutritie celulara

Hrana vie va poate prelungi viata !

Hrana vie 

Detoxifierea o necesitate!!!

Detoxifierea - o necesitate

Alimentatia naturala si longevitatea

Alimentatie naturala

 


2003 - 2013 © Adriana Beldie.
Toate drepturile rezervate.

Informatiile prezentate in acest site se refera la stil de viata si alimentatie sanatoasa, nu reprezinta tratamente medicale si nu pot inlocui sfatul medicului. Produsele Herbalife nu sunt medicamente si nu au rolul de a vindeca boli si afectiuni cronice. Sunt alimente dietetice si suplimenti nutritivi din plante pentru o nutritie echilibrata. Nu contin conservanti si ingrediente animale, sunt fabricate din ingrediente pure conform standardelor de calitate si control si nu contin componente daunatoare sanatatii. Pentru probleme grave de sanatate adresati-va medicului. Produsele Herbalife sunt disponibile numai prin distribuitori independenti autorizati.

 

Conditii de livrare a produselor | Comanda produse Herbalife

Creat de DreamStyler - Servicii Web pentru micii intreprinzatori